۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ضرورت داشتن برنامه از سوی مسئولان/ سید حسن‌های جدید در راه است

ضرورت داشتن برنامه از سوی مسئولان/ سید حسن‌های جدید در راه است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران داشتن برنامه را از سوی مسئولان مهم برشمرد و گفت: هر کسی که استاندار می شود باید برنامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید و سفارش بر تقوای الهی اظهار کرد: تقوا برای انسان یک سرمایه ضروری است امیدوارم که زندگی با تقوا داشته باشیم.

امام جمعه ساری با تقدیر از برپایی دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران گفت: هفته گذشته نیز اجلاسیه و همایش‌های مختلفی برگزار شد که از دست‌اندرکاران از جمله فرمانده سپاه کربلا تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه هر مسئولی اعم از استاندار فرماندار و غیره قبل از انتصاب باید برنامه‌های خود را ارائه دهند، گفت: کسی که می‌خواهد استاندار شود باید برنامه داشته باشد تو هم خود بداند به کدام مسیر رود و هم ما از وی مطالبه‌گری داشته باشیم. امام جمعه ساری در بخش سخنانش با گرامی‌داشت آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حافظان امنیت ماست و شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

آیت الله لائینی مناسبت روز جهانی کودک را تبریک گفت و افزود: بر اثر جنایات کودکان زیادی کشته و یا نقص عضو می‌شوند و متأسفانه دنیا نیز چیزی نمی‌گوید و از جانیان و قاتلان حمایت می‌کند.

امام جمعه ساری توجه به سلامت روان را در کنار سلامت جسم مهم برشمرد و افزود: اعتقادات، معنویات و عبادت به ارتقای سلامت روان انسان کمک می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظیفه‌ای که نسبت به جریان مقاومت و حزب الله لبنان داریم، شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیل فروشان را تسلیت گفت و افزود: ما عزادار این مصیبت هستیم و آن را تبریک و تسلیت می‌گوئیم اما عرصه خالی نمی‌شود و سید حسن‌های دیگری در راه هستند.

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود به مردم لبنان و حزب الله سرفراز کمک کنند و در رویارویی با اسرائیل خبیث و ظالم یاری کنند.

آیت الله لائینی تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اساس مشکل، منطقه حضور آمریکا و برخی کشورهای اروپایی است که به دروغ از صلح و آرامش دم می‌زنند.

کد خبر 6246255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha